marca 21, 2015

WELCOME SPRING! ♥


Dzień Dobry!

Ostatnim razem pokazywałam Wam trendy na wiosnę 2015 - a więc przyszedł czas na włączenie teorii w praktykę! :)
Na pierwszy ogień poszedł kolor tego sezonu - baby blue♥.
W zeszłym roku kupiłam płaszczyk w tym kolorze, dlatego tym bardziej się cieszę, że posłuży mi kolejny rok :) Baby blue w połączeniu z jeansowy rurkami, oraz butami na grubej podeszwie♥ (HIT).

Dajcie znać, jak Wam się podoba!


Płaszcz - ZARA
T-shirt - noname
Spodnie - CUBUS
Buty - LABOTTI
Torebka - WARSZAWSKI BAZAREK


12 komentarzy:

  1. Bardzo fajne połączenie kolorystyczne ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz ! Bardzo ładny blog ;D
    I świetna stylziacja !
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com
    Miłego weekendu ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. No w końcu mamy wiosnę :). Twój look jest świetny. Uwielbiam wydania "na sportowo". Fajne połączenie kolorystyczne. Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Wiosna nareszcie :)

      Usuń
  4. Fajna stylizacja ! ;)
    http://www.patinn.eu

    OdpowiedzUsuń
  5. Też marzy mi się płaszcz albo jakaś ramoneska w tym kolorze. Twój jest piękny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ramoneska w tym kolorze będzie piękna :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Copyright © 2017 Divafashioon