października 18, 2016

HAUL KOSMETYCZNY : -49% W ROSSMANNIE


Hej kochani♥!
Wielka promocja w Rossmanie już za nami, a więc nadszedł czas, bym podzieliła się z Wami swoimi zakupami.
Jak co roku do mojego koszyka trafiły ulubione i znane kosmetyki, ale także pojawiło się kilka nowości.

-49% KOSMETYKI DO TWARZY : PODKŁADY,PUDRY,RÓŻE,BRONZERY
Jedna z moich ulubionych promocji. Zazwyczaj ceny podkładów są dość duże, a dzięki takiej promocji można sporo zaoszczędzić.
Do koszyka wpadły:

1. BOURJOIS HEALTHY MIX nr 52♥
Mój ulubieniec! Nie raz Wam o nim pisałam. Niestety ale w całym Krakowie nie mogłam znaleźć nr 53 - który używam, gdy mam już lekko opaloną twarz - więc na jesień i zimę wybrałam nr 52. I to był strzał w 10!

2. BOURJOIS 123 PERFECT nr 53♥
Wybrałam go zamiast nieznalezionego BHM. Na testowanie czeka do wiosny :)

3. BIELENDA BAZA POD MAKIJAŻ POPRAWIAJĄCA KOLORYT♥
Kolejna nowość, która skusiła mnie już samym wyglądem. Jak narazie to za dużo Wam o niej nie powiem, bo użyłam jej raz.

4. WIBO PALETA DO KONTUROWANIA♥
Kolejny ulubieniec. Zwłaszcza bronzer, którego głównie w tej palecie używam. Ma idealny dla mnie odcień.

5. WIBO PUDER UTRWALAJĄCY MAKIJAŻ♥
To już moje drugie opakowanie i na pewno do niego wrócę. Ładnie matowi strefę T, lekko przedłuża makijaż - u mnie utrzymuje się nienagannie do 6-7h.

-49% KOSMETYKI DO MAKIJAŻU OCZU : TUSZE,CIENIE,EYELINERY
Druga co do ulubionych promocji. W tuszach przeważa firma Eveline, którą bardzo lubię. Zaś w eyelinerach swój prym wiedzie Wibo i Lovely. Wybrałam:

1. LOVELY CURLING PUMP UP♥
Tusz znany chyba wszystkim w blogosferze. Bardzo tani (jego regularna cena to około 10zł) a efekt godny najdroższych marek.

2. EVELINE CURL UP♥
Duża, silikonowa szczoteczka, w połączeniu z tuszen nr 1 daje mój ulubiony efekt : maksymalne wydłużenie i pogrubienie rzęs.

3. EVELINE BIG VOLUME EXPLOSION♥
Nowość, którą wybrałam i jeszcze czeka na testy. Jeśli ją miałyście, to dajcie znać, jak się sprawuje :)

4. EVELINE VOLUMIX FIBERLAST SREBRNY♥
Mój nr 1 wśród tuszy firmy Eveline. Bardzo ładnie wydłuża, i szczerze to nie znam pod tym kątem lepszego tuszu.

5. EVELINE VOLUMIX FIBERLAST ZŁOTY♥
Bliźniak nr 4, którego nie znałam, ale wiele o nim słyszałam. Również czeka na testy.

6. CATRICE KOREKTOR POD OCZY♥ Bardzo znany, ale dla mnie nowość. Używam go sporadycznie, ponieważ (całe szczęście) nie mam tendencji do cieni pod oczami. Ładnie rozświetla i warto go mieć w swojej kosmetycznie.

7. CATRICE CAMOUFLAGE KOREKTOR W KREMIE♥
Kolejna nowość, która szybko podbiła moje serducho. Ładnie maskuje wypryski, które co jakiś czas mi się pojawiają.

8. WIBO BAZA POD CIENIE♥ Nowość, którą kupiłam z czystej ciekawości. Na razie użyłam ją raz, więc za wiele Wam nie powiem.

9. EVELINE CELEBRITES EYELINER♥
10. WIBO EYELINER♥ 11. LOVELY EYELINER WERSJA MATOWA I SZYBKOSCHNĄCA♥
Wszystkie cztery eyelinery należą do moich ulubionych. Głęboka mocna czerń, łatwy aplikator (pędzelek) oraz długi czas utrzymywania się na powiece. Nic dodać, nic ująć - tylko brać! :)

-49% KOSMETYKI DO UST I PAZNOKCI : SZMINKI, BŁYSZCZYKI, LAKIERY
Najmniej wyczekiwana przeze mnie promocja. Skusiłam się jedynie na trzy szminki. Niech Was nie zmyli fakt, że na zdjęciu jest produkt do makijażu brwi. Tak tak, dobrze widzicie. Kupiłam go w cenie regularnej, ponieważ stłukłam swoją ulubioną paletkę do brwi - ostatnio wszystko wylatuje mi z rąk!
Kupiłam:

1. MISS SPORTY WONDER SMOOTH nr 100 i 300♥
Nr 100 to kolejny nudziak w mojej kolekcji. Bardzo ładnie nawilża i nadaje subtelny kolor. Zaś nr 300 to czerwień z dodatkiem pomarańczy. Dość długo szukałam takiego odcienia. Ogólnie jestem pozytywnie zaskoczona tą kolekcją Miss Sporty, ponieważ wcześniej nie zwracałam uwagi na tę firmę.

2. WIBO JUICY COLOR NR 6♥ Ciemniejszy nude, którego na ustach możecie podglądać w tym poście KLIK.

3. WIBO PALETKA CIENI DO BRWI♥
Kupiłam z przymusu, ale w ogóle nie żałuję. Ładna kolorystyka, w paletce mamy dodatkowo pędzelek i pęsete. Z tego co wiem, to paletka występuje w dwóch wersjach kolorystycznych - ja mam tę ciemniejszą.


I to tyle z moich zakupów - następne za pół roku! :) A Wy co kupiłyście na promocji? Chwalcie się!

24 komentarze:

  1. Wow, poszalałaś kobieto :D Ja z promocji to kupiłam tylko bazę pod cienie z Maybelline, bo zamówiłam z Avonu śliczny sypki cień i bałam się go zaaplikować bez czegoś, co go utrzyma na powiekach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej ja już nie pamiętam jak dawno temu kupiłam coś z Avonu, czy Oriflame ;)

      Usuń
  2. Wow sporo tego :) Konkretnie zaszalałaś. Ja skusiłam się tylko na 2 lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z lakierów kupiłam jedynie poza promocją - dwie nowości od Wibo. Metaliczny i holograficzny lakier ;)

      Usuń
  3. ale poszalałaś ;) ja mam tyle kosmetyków że namówiłam narzeczoonego tylko na tusz do rząs z loreal ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja mam spokój na kolejny pół roku z zakupami :)

      Usuń
  4. Ale łupy! Zazdroszczę bo u mnie połowy kosmetyków nie było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj współczuję! Dla pocieszenia - w całym Krakowie nie znalazłam swojego ulubionego podkładu :(

      Usuń
  5. Jak Ci się sprawdza Bourjois Healthy Mix? Bo od dłuższego czas sie na niego czaje ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że od momentu jak się na niego skusiłam (zeszłoroczna promocja w rossmannie) to mój ulubieniec! Na prawdę wart zakupu :)

      Usuń
  6. No zapasy konkretnie i całkiem podobnie jak u mnie ;)

    Serdecznie zapraszam do siebie ;)

    http://juststartviki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tym razem bardzo grzecznie. Jedynie tusz do rzęs Loreal i szminka Rimmel ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ale zakupy! Dałaś czadu ;) ja głównie kupilam brakujące tusze z maybelline i jeden podkład

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post :) juz wiem co kupie na następnej promocja dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Była promocja i trzeba korzystać, ja również zadbałam o nowości w swojej kosmetyczce :) Ten korektor pod oczy z catrice jest na prawde dobry używam go już od dłuższego czasu i jestem zadowolona, ale polecam jeszcze korektor z astora, świetnie kryje :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://this-iss-it.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że podzielasz moje zdanie :) jest promocja, trzeba korzystać! :)
      Uwielbiam ten korektor! <3 tak samo jak camouflage ten w słoiczku :)

      Usuń
  11. Tusz z Lovely poznałam dopiero przy tej promocji nie wiedzieć czemu, ale jest to jeden z najlepszych tuszy jakich używałam. Jestem w szoku, że kosztuje tylko 10 zł, bo daje efekt lepszy niż te za 210 :). Też poszalałam na tych promocjach, ale wychodzę z założenia, że w tej cenie, którą wydajemy na -49 procent nie miałabym nawet połowy moich zdobyczy :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tusz z Lovely to hicior! <3 dokładnie, tak jak piszesz daje efekt godny tuszy za 200zł i droższych!

      Usuń
  12. Zaszalałaś! Ja też troche rzeczy po kupilam :P mam manie na tle kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja od niedawna też lubuję się w kosmetykach :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Copyright © 2017 Divafashioon