października 28, 2016

BIELIZNA BY ANN ♥


Hej kochani♥!
Kiedy wrzuciłam zdjęcie bielizny z BYANN, na instagramie dostałam od Was wiele wiadomości. Więc postanowiłam podzielić się z Wami swoją opinią na temat tego sklepu.
Rzadko kupuję bieliznę online, głównie z powodu różnicy w rozmiarach. Jednak kiedy przez przypadek trafiłam na BYANN, po prostu się zakochałam♥!
Tak cudowna, a zarazem w świetnej cenie bielizna - nie mogłam się nie skusić!
Wiadomo w internecie wszystko wygląda pięknie, ale gdy otrzymałam w błyskawicznym czasie przesyłkę, czekała mnie miła niespodzianka. Bielizna jest miła w dotyku, idealnie dopasowana - po prostu CUDO♥!
Zdecydowałam się na trzy komplety bielizny w klasycznych kolorach - biel, czerń i czerwień. W sklepie oprócz bielizny znajdziecie również piżamki, czy obuwie.
Zresztą sami zobaczcie na co się skusiłam ♥ Wpadło Wam coś w oko?



64 komentarze:

  1. No ładnie. A ja właśnie dzisiaj napisałam na blogu o tym, że powinnyśmy się pozbyć z szafy usztywnianych staników haha :D Mimo to, czarny zestaw wygląda kusząco!

    hedonisticat.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha te bieliźniane staniki - nieusztywniane- też są piekne :D choć moim zdaniem trochę niepraktyczne w noszeniu ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bzdura. Chińszczyzna. Majtki S bardziej są jak XS, jakość materiału bardzo słaba

      Usuń
  3. Witaj kochana :)
    Ten post jest wręcz idealny bym się w końcu przyznała do swego uzależnienia. Tak, jestem zakupoholiczką, ale przecież patrząc na te cudeńka ... no po prostu nie da im się oprzeć.
    W wolnej chwili zapraszam do siebie: http://nelcziik.blogspot.com/
    pozdrawiam cieplutko w ten chłodny, jesienny wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przybijmy sobie piątkę:) w kwestii uwielbienia robienia zakupów :)

      Usuń
  4. No i skusilas mnie... mąż mnie z domu wyrzuci za te zakupy :D ale nie mogłam się oprzeć

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają na bardzo dobre wykonanie:) ja preferuje staniki z triumpha i esotiq. Jednak widzę w tych bardzo duży potencjał:) pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że myślę, że te mogą konkurować z Triumphem :)

      Usuń
    2. To chyba żart. Tandetna chińszczyzna. Niestety przekonałam się po otwarciu paczki. Ten blog to obrzydliwa reklama, nie za darmo przecież

      Usuń
  6. Prześliczna. A czarny komplecik jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna bielizna :) znam tą stronę

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne produkty i fajne ceny :) może się na coś skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna bielizna

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna :) Mi bardzo podoba się ta koronka pod biustem przy stanikach, chyba rozejrzę się za czymś takim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta koronka - moim zdaniem - robi całą robotę :) jest cudowna!

      Usuń
  11. chyba także się zakochałam

    http://kamilaocieczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem zakochana w nich już od samego początku! :)

      Usuń
  12. Hejka Kochana!

    Oj tak... ta koronka jest prześliczna! Oglądam się za czymś i oglądam... a chyba skorzystam z tej okazji! :)

    Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga i życzę miłego wieczorku!

    Zapraszam Cię również do mnie:
    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kochana jesteś :) mam nadzieję, że zakupy się udały?

      Usuń
  13. Cześć,
    Byann - kiedyś kupiłam, bardzo trwały materiał i ogólnie wygląda świetnie!

    Pozdrawiam,
    http://inspirujace.eu/witaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z Tobą - bielizna jest już po kilku praniach i nadal wygląda super! :)

      Usuń
  14. Moim ulubionym kolorem stanika jest czarny, ale ten czerwony komplet skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarny i czerwony to moje ulubione! :) choć biały też jest cudny :)

      Usuń
  15. bardzo elegancko wygląda ten zestaw bielizny. Aż żal go przykryć. jednak jeśli trzeba to tylko bluzkami i spodniami z "górnej półki" :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kazdy kolor cudowny :) juz lece na ich strone rozejrzeć sie :)
    w wolnej chwili zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A mogłabyś zdradzić jaki to rozmiar biustonosza na zdjęciu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) to 85 B :)

      Usuń
    2. Czegoś tu nie rozumiem patrząc na zdjęcia. Jak można nosić rozmiar 85 będąc szczupłym? Przecież to rozmiar dla kobiet mających minimum 90 pod biustem... tył tych biustonoszy nosisz chyba na karku.

      Usuń
  18. Czy nie było żadnych problemów z realizacją zamówień? Bo chciałabym jakiś komplet zamówić, ale trochę się boję :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam żadnych problemów :) przesyłka doszła szybko - zamawiałam kurierem :)

      Usuń
    2. Dziękuje, na pewno się skuszę :)

      Usuń
  19. Szczerze nie polecam! Zamówiłam 3 rzeczy z tej strony zgodnie z tabelą rozmiarów, a tylko jedna dotarła do mnie taka jak powinna. Kontakt ze sklepem szybki, jednak jakby pisało się z dzieckiem lub nie w pełni rozwinięta osobą. Z trzech zadanych pytań uzyskuje się odpowiedz na jedną i nie konkretną. Także co z tego że produkty są ładne, a dostawa szybka skoro nigdy nie wiadomo co się dostanie i trudno jest się porozumieć ze sklepem. Po tym co przeszłam dziwie się skąd biorą się te wszystkie pozytywne komentarze, mi raz wystarczył i nigdy więcej nic z tond nie zamówię. Serdecznie odradzam. Sklep ma również w zwyczaju usuwać negatywne komentarze i blokować osoby je dodające. PS: Identyczne majtki można na bazarze kupić za 5 zł, posiadam te ostatnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawa recenzja. Osobiście uważam, że wizualnie bielizna prezentuje się bardzo ładnie. Materiał też jest dobry, chociaż wiadomo, płacimy za markę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj! Piękne zestawy! Jak się noszą? Ja właśnie złozyłam zamówienie i czekam. :)
    Pozdrawiam ciepło!
    Kasia Rajczakowska

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten czerwony komplet bielizny to prawdziwe cudo. Czegoś w takim odcieniu właśnie szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne komplety, zwłaszcza ten czerwony i czarny :) Osobiście lubię wspomniane wyżej biustonosze miękkie, ale delikatne usztywnienie raz na jakiś czas z pewnością nie zaszkodzi - a jak obłędnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  24. No nie ma co owijać w bawełnę - ten czerwony zestaw robi wrażenie. Szkoda tylko że znowu zapomoina się o kobitkach które mają większy biust. Tego typu krój sobie z nim nie poradzi. :( Ja od dłuższego czasu jestem fanką Gaia.com.pl głównie przez przyjazną rozmiarówkę. Jak ma się rozmiar E+ to raczej dodatkowe wypełniacze i pushupy nie bardzo wchodzą w grę :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że do mojego dużego biustu nie pasuje bielizna tego ypu :/ bardzo chciałabym założyć takie koronkowe, uwielbiam miękkie biustonosze, ale, niestety, na zewnątrz mogę nosić tylko usztywniane

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziewczyny! Widzę, że obie macie podobny problem co ja. Powiedzcie w takim razie, czy jest gdzieś jakaś łatwo dostępna tabela rozmiarów dla bielizny GAIA? Szukam bielizny dla mojego rozmiaru od dłuższego czasu, a moje lokalne sklepiki mnie nie zaspakajają. A przecież na bazarach nie będę kupować!

    OdpowiedzUsuń
  27. A miałaś może okazję testować produkty firmy Gaia? Mają rewelacyjne konstrukcje staników i ja przy swoim dość dużym biuście, mogę chodzić w tej bieliźnie cały dzień bez odczuwania jakiegokolwiek dyskomfortu, co jest dla mnie nowością. Polecam sprawdzić i czekam na opinie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja kupuję w Atrakcyjna.pl bielizna damska cudny sklep z bielizną damską i męską.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne te komplety, ja też gustuje w koronkach. są naprawdę super i fajne jest to, że z każdą figurą można w nich wyglądać dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  31. Szczerze powiedziawszy nigdy wcześniej nie słyszałam o bieliźnie tej firmy!

    OdpowiedzUsuń
  32. Warto spróbować tak myślę;) Tu sklep internetowy https://www.fashion4.pl na pewno też super się sprawdzi, proponują tu szeroki wybór bielizny damskiej, ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bielizna bardzo kobieca i zmysłowa. Myślę, że każda kobieta poczuje się w niej bardziej pewna siebie.
    https://blog.bouduar.com/sukienki-z-odkrytymi-plecami-esencja-elegancji/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ciekawy komplet, zwłaszcza czerwony mi się spodobał. Do tej pory bieliznę damską kupowałam w sprawdzonych sklepach, gdzie jest wiele marek dostępnych ale i po ciekawe nowości chętnie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  35. 33 yr old Staff Accountant III Ellary Mapston, hailing from Longueuil enjoys watching movies like "Swarm, The" and Gunsmithing. Took a trip to Tyre and drives a Ferrari 333 SP. znajdz tutaj

    OdpowiedzUsuń
  36. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Copyright © 2017 Divafashioon