rozwijane menu

piątek, 28 października 2016

BIELIZNA BY ANN ♥


Hej kochani♥!
Kiedy wrzuciłam zdjęcie bielizny z BYANN, na instagramie dostałam od Was wiele wiadomości. Więc postanowiłam podzielić się z Wami swoją opinią na temat tego sklepu.
Rzadko kupuję bieliznę online, głównie z powodu różnicy w rozmiarach. Jednak kiedy przez przypadek trafiłam na BYANN, po prostu się zakochałam♥!
Tak cudowna, a zarazem w świetnej cenie bielizna - nie mogłam się nie skusić!
Wiadomo w internecie wszystko wygląda pięknie, ale gdy otrzymałam w błyskawicznym czasie przesyłkę, czekała mnie miła niespodzianka. Bielizna jest miła w dotyku, idealnie dopasowana - po prostu CUDO♥!
Zdecydowałam się na trzy komplety bielizny w klasycznych kolorach - biel, czerń i czerwień. W sklepie oprócz bielizny znajdziecie również piżamki, czy obuwie.
Zresztą sami zobaczcie na co się skusiłam ♥ Wpadło Wam coś w oko?


  1. No ładnie. A ja właśnie dzisiaj napisałam na blogu o tym, że powinnyśmy się pozbyć z szafy usztywnianych staników haha :D Mimo to, czarny zestaw wygląda kusząco!

    hedonisticat.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha te bieliźniane staniki - nieusztywniane- też są piekne :D choć moim zdaniem trochę niepraktyczne w noszeniu ;)

      Usuń
  2. Witaj kochana :)
    Ten post jest wręcz idealny bym się w końcu przyznała do swego uzależnienia. Tak, jestem zakupoholiczką, ale przecież patrząc na te cudeńka ... no po prostu nie da im się oprzeć.
    W wolnej chwili zapraszam do siebie: http://nelcziik.blogspot.com/
    pozdrawiam cieplutko w ten chłodny, jesienny wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przybijmy sobie piątkę:) w kwestii uwielbienia robienia zakupów :)

      Usuń
  3. No i skusilas mnie... mąż mnie z domu wyrzuci za te zakupy :D ale nie mogłam się oprzeć

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają na bardzo dobre wykonanie:) ja preferuje staniki z triumpha i esotiq. Jednak widzę w tych bardzo duży potencjał:) pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że myślę, że te mogą konkurować z Triumphem :)

      Usuń
  5. Prześliczna. A czarny komplecik jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bielizna :) znam tą stronę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to fajnie :) robiłaś już tam zakupy?

      Usuń
  7. Piękne produkty i fajne ceny :) może się na coś skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna :) Mi bardzo podoba się ta koronka pod biustem przy stanikach, chyba rozejrzę się za czymś takim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta koronka - moim zdaniem - robi całą robotę :) jest cudowna!

      Usuń
  9. chyba także się zakochałam

    http://kamilaocieczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem zakochana w nich już od samego początku! :)

      Usuń
  10. Hejka Kochana!

    Oj tak... ta koronka jest prześliczna! Oglądam się za czymś i oglądam... a chyba skorzystam z tej okazji! :)

    Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga i życzę miłego wieczorku!

    Zapraszam Cię również do mnie:
    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kochana jesteś :) mam nadzieję, że zakupy się udały?

      Usuń
  11. Cześć,
    Byann - kiedyś kupiłam, bardzo trwały materiał i ogólnie wygląda świetnie!

    Pozdrawiam,
    http://inspirujace.eu/witaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z Tobą - bielizna jest już po kilku praniach i nadal wygląda super! :)

      Usuń
  12. Moim ulubionym kolorem stanika jest czarny, ale ten czerwony komplet skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarny i czerwony to moje ulubione! :) choć biały też jest cudny :)

      Usuń
  13. bardzo elegancko wygląda ten zestaw bielizny. Aż żal go przykryć. jednak jeśli trzeba to tylko bluzkami i spodniami z "górnej półki" :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dokładnie! aż żal go schować :D

      Usuń
  14. Kazdy kolor cudowny :) juz lece na ich strone rozejrzeć sie :)
    w wolnej chwili zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A mogłabyś zdradzić jaki to rozmiar biustonosza na zdjęciu? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy nie było żadnych problemów z realizacją zamówień? Bo chciałabym jakiś komplet zamówić, ale trochę się boję :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam żadnych problemów :) przesyłka doszła szybko - zamawiałam kurierem :)

      Usuń
    2. Dziękuje, na pewno się skuszę :)

      Usuń
  17. Szczerze nie polecam! Zamówiłam 3 rzeczy z tej strony zgodnie z tabelą rozmiarów, a tylko jedna dotarła do mnie taka jak powinna. Kontakt ze sklepem szybki, jednak jakby pisało się z dzieckiem lub nie w pełni rozwinięta osobą. Z trzech zadanych pytań uzyskuje się odpowiedz na jedną i nie konkretną. Także co z tego że produkty są ładne, a dostawa szybka skoro nigdy nie wiadomo co się dostanie i trudno jest się porozumieć ze sklepem. Po tym co przeszłam dziwie się skąd biorą się te wszystkie pozytywne komentarze, mi raz wystarczył i nigdy więcej nic z tond nie zamówię. Serdecznie odradzam. Sklep ma również w zwyczaju usuwać negatywne komentarze i blokować osoby je dodające. PS: Identyczne majtki można na bazarze kupić za 5 zł, posiadam te ostatnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawa recenzja. Osobiście uważam, że wizualnie bielizna prezentuje się bardzo ładnie. Materiał też jest dobry, chociaż wiadomo, płacimy za markę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)