września 01, 2017

Bokserskie warkocze w roli głównej ♥

 Od dawna na mojej liście postów do zrealizowania, była stylizacja, w której główną rolę odgrywałaby fryzura a'la Kim Kardashian, czyli tzw. bokserskie warkocze. Z racji, że niestety sama nie potrafię ich zrobić, pomocy przy fryzurze udzieliła mi koleżanka. Nie mogłam z tego faktu nie skorzystać, więc na drugi dzień wybrałam się na zdjęcia.
 Z racji, że bokserskie warkocze, jak sama nazwa wskazuje, to typ fryzury raczej sportowej, cała stylizacja również ma codzienny, luźny charakter.
 Spodnie są obecnie moimi ulubionymi  - dowodem na to jest zakupiona kolejna para, w kolorze białym. Są bardzo wygodne i uniwersalne - pasują zarówno do trampek, jak i do szpilek.
Niestety ale nie każdemu taki typ spodni będzie pasować, ponieważ optycznie dodają parę kilogramów i ich długość 7/8 skraca nogi.
Do ulubionych spodni, nie mogło zabraknąć ulubionej katany - na blogu pojawia się jeszcze nie raz!
A Wy lubicie/nosicie fryzurę a'la Kim?

Tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami!
Buziaki!











spodnie - bershka
katana - new yorker
bluzka - new yorker
trampki - ebutik
torebka - noname



PS. Co myślicie o nowym wyglądzie bloga? Czekam na wasze opinie w komentarzach 

13 komentarzy:

  1. Super stylizacja,reaktywacja bloga w 100% udana. GRATULACJE:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz w tych warkoczach *o* A wygląd bloga jest jak strzał w dziesiątkę, szczęka opadła mi z wrażenia i do tej pory nie mogę jej podnieść :o Good job!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te warkocze! cieszy mnie, że strona dobrze się przyjęła

      Usuń
  3. Jakie ładne spodnie! Ja żałuję, że nie umiem sobie sama pleść takich warkoczy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie potrafię :( i bardzo nad tym ubolewam

      Usuń
  4. Bardzo ładny zestaw, taki na luzie, podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! jak świetnie wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. w spodniach wygladasz super. a warkoczyli są megaaa :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz :) Podobają mi się spodnie, choć rzeczywiście widać, że to nie krój dla każdego. Ja mam świetne spodnie ze Stradivariusa o lekko podobnym fasonie, tylko są dla mnie długie i bardziej dopasowane i dzięki temu nie robią mi krzywdy. Warkoczyki bardzo fajne i wygodne. Ja teraz głównie noszę rozpuszczone włosy, bo przy krótkiej fryzurze po spięciu zawsze coś wychodzi. Ale w ubiegłym roku mając długie włosy w wakacje naszła mnie faza na wszelakie upięcia. Też nie potrafiłam zrobić niczego na głowie, ale mogę Ci polecić kanał na Youtubie Marta Plecie- można się podszkolić w kilku fryzurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! na pewno obejrzę ten kanał na YT - może akurat się czegoś nauczę :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Copyright © 2017 Divafashioon