stycznia 19, 2018

POSTANOWIENIA NA 2018 || NOWA KATEGORIA NA BLOGU ♥


Styczeń to jeden z najbardziej motywujących miesięcy w roku. To właśnie wtedy większość z nas stawia sobie cele, wyzwania na nowy rok.
Podzielę się dzisiaj z Wami swoimi postanowieniami na 2018 rok. Ten rok będzie dla mnie wyjątkowy, a dlaczego? Tego dowiecie się na końcu wpisu.

Pokażę Wam również dwa plannery, które będą towarzyszyć mi w tym roku.
Pierwszy to kalendarz z motywem monstery, który kupiłam w Biedronce. Od kilku lat zaopatruje się tam w tzw. kalendarze szkolne. Świetna cena, dużo miejsca na notatki, oraz wiele wzorów do wyboru.

A teraz czas na moje cele na ten rok ♥


1. Dokończyć remont mieszkania.

Jak wiecie, od 1,5 roku mieszkamy na swoim. Remont mamy zrobiony w 3/4 - zostało nam do ogarnięcia łazienka i kuchnia. Powiem Wam w tajemnicy, że już mam pewien pomysł na aranżację i wprost nie mogę się doczekać efektu! Uwielbiam nasze mieszkanko ♥



2. Regularnie ćwiczyć.

Pod koniec 2017 roku wraz z narzeczonym rozpoczęłam swoją przygodę z siłownią. Mam zamiar kontynuować to w tym roku. Moim celem jest ogólne wzmocnienie i ujędrnienie organizmu.




3. Zdobyć 7 000 obserwujących na Instagramie.

Wiadomo - cyferki nie są najważniejsze. Jednak każdy kto obraca się w tzw. "blogosferze" wie, że większość firm patrzy tylko i wyłącznie na statystyki. Tak na prawdę, dzięki współpracom z firmami, rozwijam się jako blogerka, udaje się mi się poznać wiele wspaniałych osób, a także zdobyć nowe doświadczenia. Jeśli chcesz mi pomóc, to zaobserwuj mnie na instagramie. Codzienna dawka zdjęć - gwarantowana ♥





4. Odwiedzić Primarka.

Niestety w zeszłym roku nie udało mi się spełnić tego postanowienia. W tym roku musi się udać! Coś czuję, że to będą zakupy życia <3




5. Rozwinąć swoje umiejętności makijażowe & paznokciowe.

Mam już dość oglądania pięknych makijaży dziewczyn na Instagramie - ja też tak chce♥! To samo tyczy się robienia hybryd - choć tutaj moim zdaniem poczyniłam spory progres.




6. Kupić psa.

Chęć posiadania psa tkwi mi w głowie od ponad roku. Jednak wciąż bije się z myślami - czy podołam, czy dam rade?
Podchodzę do tej decyzji bardzo rozsądnie - kupno psa, czy decyzja o posiadaniu dziecka - te dwa tematy trzeba przemyśleć na spokojnie. W końcu zmieniają całe życie, prawda?
Co do rasy to waham się między dwiema - maltańczyk kontra golden retriever. Może są tu posiadaczki tych ras? Jakieś rady, opinie?


I ostatnie siódme ale wyjątkowe postanowienie .... 



7. Ślub marzeń.

Oficjalnie potwierdzam wszelkie plotki, że w 2018 roku wychodzę za mąż ♥
Obecnie jestem w wirze ślubnych przygotowań, a pomaga mi w tym ślubny planner. Powiem szczerze, że nie wyobrażam sobie bez niego przygotowań do ślubu. Tak wiele spraw jest do załatwienia, szczegółów, które łatwo mogą nam umknąć, a dzięki ślubnemu organizerowi wszystkie ważne informacje mamy w jednym plannerze.
Dodatkowo mam dla Was miłą niespodziankę - na blogu rozpoczynamy nową ślubną kategorię, która mam nadzieję, będzie dla Was inspiracją i pomocą w przygotowaniach do najważniejszego dnia w życiu♥


Dajcie znać, czy macie postanowienia noworoczne, spisujecie je? A może podchodzicie do tego na luzie, w stylu "uda się, albo nie".

Czekam na Wasze wiadomości  ♥

3 komentarze:

  1. Pwodzenia !:) Ja też zrobiłam sobie kilka postanowień na nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! Oj ślubne posty zawsze są ciekawe. 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że na insta juz ponad 7tys wiec gratuluję �� Liczby to nie wszystko, ale życzę kolejnych tysięcy ��
    Nattigi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Copyright © 2017 Divafashioon