maja 14, 2018

|| DUSTY BLUE SHADES WEDDING BY NEONAIL ||



Od czego zacząć ślubne przygotowania? To pytanie zadaje sobie każda z przyszłych panien młodych. Jednym z początkowych etapów przygotowań jest określenie stylu wesela. Boho, Glamour, a może Folk? Styli wesel jest wiele. To, co najbardziej określa styl wesela jest niezaprzeczalnie KOLOR.

Kolorów do wyboru jest wiele - dzisiaj pokażę Wam swoją wersje wesela w kolorze blue. Niebieski od paru lat jest bardzo modny na ślubach, dzięki swej uniwersalności. Możemy się zdecydować na delikatny, pastelowy błękit, albo wręcz przeciwnie - wybrać głęboki, nasycony granat. Wiele inspiracji na ślubny manicure, który idealnie dobierzecie pod oprawę ślubu, odnajdziecie na stronie www.weddingshades.neonail.pl.



W dzisiejszej stylizacji, którą dla Was przygotowałam skupiłam się na pastelowej, błękitnej wersji wesela. Nie możemy zapomnieć, że klimat naszego wesela oddają również nasze paznokcie. Dlatego zdecydowałam się na stylizację, z wykorzystanie pastelowego błękitu z kolekcji NeoNail - Blue Tide. Połączyłam go z bielą - dla zachowania tradycji - oraz srebrem. Moim zdaniem połączenie błękitu ze srebrem, to bardzo szlachetny i udany duet. W towarzystwie lekkich zdobień, całość nabiera eleganckiego charakteru - idealnego na ten wielki dzień.




W stylizacji użyłam lakierów marki NeoNail - Blue Tide, French White oraz Shining Diamonds.


3 komentarze:

  1. Moim zdaniem bardzo dobry i przydatny wpis. Bardzo odpowiada mi kolor blue. Według mnie całkiem ciekawe sukienki w tym kolorze znaleźć można również na sosimply. Do tego paznokcie jak na zdjęciach i wyglądamy jak gwiazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne paznokcie. Ja bym chciała chabrowy jako mój przewodni kolor wesela.
    Ale do tego daleko, plany już mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się wszystko prezentuje, a paznokcie są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Copyright © 2017 Divafashioon