września 25, 2012

Goodbye summer


Najpierw trochę prywaty – piszę do Was z Krakowa, z mojego nowego mieszkanka, do którego wczoraj się wprowadziłam. Pomimo, iż ciężko mi było rozstać się z rodzinnym miastem, wierzę, że Krakowie czeka na mnie wiele wspaniałych chwil.

Choć ciężko mi to powiedzieć, ale w swoich stylizacjach ostatecznie pożegnałam lato;) Więc dziś przedstawiam Wam ostatnią stylizację z sezonu summer 2012 :D Wiele z Was na nią czekało – ramoneska koronkowa w roli głównej:) Do niej szafirowa spódniczka,biały top, carmelowe dodatki. Włosy związane złotą gumką oraz żółte paznokcie i voile -zestawy GOTOWY;)

Płaskie buty są spowodowane problemami z kręgosłupem, ale nie bójcie się - jeszcze nie raz zobaczycie mnie w szpilkach;)

Zapraszam do oglądania, komentowania oraz obserwowania :)
PS. Mój pierwszy blog, na którym znajdziecie więcej stylizacji:   http://divafashion.pinger.pl/

______________________________________________________________________________________________________________________________________

First, a bit of private - I am writing to you from Krakow , in my new flat, which moved in yesterday. Although it was hard for me to part with home town, I believe that Krakow is waiting for me a lot of great moments.
Although it's hard for me to say this, but in his stylizations finally said goodbye to summer ;) So today I present to you the latest styling of the 2012 summer season :D Many of you have been waiting for her - ramones lace in the main role :) * For the sapphire skirt, white top, carmel additives. Golden hair tied a rubber band and yellow nails and voile -sets READY ;)
Flat shoes are caused by problems with the spine , but do not be afraid - yet not once see me in heels ;)
Feel free to watch, comment and follow me :)
PS. My first blog, where you will find more styling:   http://divafashion.pinger.pl/


Spódniczka - Stradivarius

Pasek - Cubus

Top - H&M

Gumka złota - H&M

3 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz:) piękna spódnica i ta koronkowa narzutka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, znalazłam Cię na kreacje na topie :)

    Świetny zestaw! Wspaniale w nim wygladasz. Pazurki masz naturalne czy to tipsiorki? Ta koronkowa marynareczka jest ślicznaaa :) Bardzo mi się podoba :)


    Zapraszam do siebie, obserwuje Ciebie i zparaszam do podążania za mną :)

    http://kmchphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Copyright © 2017 Divafashioon