października 27, 2012

Szafa pęka w szwach, czyli zakupowo-urodzinowy szał


Ostatnio dopadły mnie choroby, najpierw grypa z zapaleniem węzłów, zaś potem zapalenie gałki ocznej, w wyniku czego musiałam chodzić z opatrunkiem na oku. Wyglądałam, jak damska wersja Capitana Jacka Sparrowa ;)

Dziś obiecana notka z prezentami urodzinowymi, a także moje nowe zdobycze ciuchowo-kosmetyczne. Zima za pasem, więc do mojej szafy trafiają łupy idealnie pasujące na niższe temperatury m.in. długie kozaczki z futerkiem. Ostatnio dopadł mnie także istny szał na wszystko co dotyczy ćwieków – dowód : bluzka baskinka, sweterek, naszyjnik, koszula – z dodatkiem ćwieków;)

Zapraszam do oglądania i komentowania <3

Trzymajcie się cieplutko!

Bransoletka - TallyWeijl, Naszyjniki - iloko.pl, Nausznica - Claire's

Podkład - Ingrid, Lakiery - MIYO, Oriflame, Miss Selene, Maska do włosów - Kallos

Koszula - DIY

Sukienka z koronką - Atmosphere

Szare treginsy - szafa.pl, Spodnie skórzane - TallyWeijl

Rudy sweterek z ćwiekami, Bluzka baskinka - INNA

Kozaki z futerkiem - Krakowski sklepik, Lity - Deezee, ShopperBag - allegro

Małe słodkości z urodzin ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Copyright © 2017 Divafashioon