czerwca 09, 2013

Simple


I znów przerwa w blogowaniu... Całą winą obarczam pogodę, która skutecznie uniemożliwia zrobienie jakichkolwiek zdjęć.
Na szczęście mijający już weekend zaskoczył mnie pozytywnie - ciepłą, słoneczną pogodą - dlatego nie zastanawiając się długo, wyskoczyłam na długo upragniony spacer.
Dzisiaj mam dla Was dość prosty zestaw, czyli szare rurki, biały top i nude marynarka.

Mam nadzieję, że Wam się podoba ♥


Niestety ale w najbliższym czasie, bardzo możliwa jest dłuższa przerwa w dodawaniu postów - SESJA zbliża się nie ubłagalnie..

Trzymajcie za mnie mocno kciuki ♥♥♥


Spodnie - H&M
Marynarka - DIY
Buty - CzasNaButy
Torebka - Mohito
Zegarek - e-ribbon
Pierścionek - H&M


8 komentarzy:

  1. Śliczny zestaw.:) Trzymam kciuki za sesję.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pierwsze zdjęcie, jak tez i pozostałe ; )
    Obserwuję od dawna ; ) Zapraszam w wolnej chwili do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam ; * Zegarem mega , buciki , i marynarka ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz :) super kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna, delikatna stylizacja! :) pozdrawiam vintedziankę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja :) dodaje do obserwowanych nie tylko na tym , ale również na drugim moim blogu o modzie http://our-wonderfulworld.blogspot.com/

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już dodałam do obserwowanych;) Trzymam kciuki i czekam na kolejny post;)
    I nie zapomnij wpaść do mnie ponieważ wkrótce pierwsze rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam ten zegarek, jest świetny :) Ogółem bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Copyright © 2017 Divafashioon