października 22, 2013

M.Monroe in Boyfriend Jeans!


Na samym początku przepraszam za długą nieobecność na blogu - spowodowana moją chorobą oraz natłokiem zajęć na uczelni. Na szczęście dziś znalazłam chwilę czasu, by odpocząć i zająć się blogiem :)
Spodnie, typu boyfriend jeans połączyłam z t-shirtem z wizerunkiem słynnej M. Monroe.
Ostatnio bardzo polubiłam t-shirty z napisami, czy wizerunkami słynnych osób. W ciekawy sposób mogą podkręcić każdą, nawet najprostszą stylizację. By zestaw nie był zbyt mdły, postawiłam na marynarkę w kolorze żywej czerwieni oraz czarne botki.

Czekam na Wasze opinie ♥


Marynarka - SH
Boyfriend jeans - SINSAY
T-shirt - EBAY
Botki - ELILU
Zegarek - E-RIBBON
Bransoletki - H&M

11 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! Bardzo mi się podobasz w tym zestawie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam MM ;) A Ty wyglądasz super;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna bluza. Super wyglada z czerwienia marynarki. Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne buty :) Bardzo ładny żakiet, pasuje Ci ten kolor :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna marynarka, idealnie komponuje się z t-shirtem :)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz:) świetna marynarka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta marynarka jest boska :) świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o zazdroszczę marynarki:)

    całość na 6!:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Copyright © 2017 Divafashioon