listopada 05, 2013

MOBILE MIX - part 1


Dzisiaj na blogu pojawi się po raz pierwszy post, typu MOBILE MIX, czyli zlepek różnych komórkowych zdjęć ;)
Dajcie znać, czy pasują Wam takie lifestylowe posty :)

PS. Zapewne Ci z Was, którzy śledzą mnie na FACEBOOKU już wiedzą, że zdobyłam 3 miejsce w Bitwie na Styl - dziękuję Wam za wszystkie głosy:) A także zostałam po raz kolejny wyróżniona Stylizacją dnia przez portal moda.net.pl :)

Buziaki ♥

me♥

1. moja coca-cola - w końcu odnaleziona! / 2.spaghetti / 3. najlepsza czekolada ever♥ / 4. tortilla własnej roboty

nails!

1. kubek! / 2. serial i truskawki - uwielbiam! / 3. urodzinowy bukiet róż♥

old outfits

moja Rosa♥ - i jak jej nie kochać?

Halloween♥

new in - nowości ♥ // zapowiedź przyszłych postów

9 komentarzy:

  1. świetne fotografie halloween wymiata i kubek kocham szpilki! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny mix :D

    Zapraszam do mnie, trwają właśnie 4 rozdania z atrakcyjnymi nagrodami :)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie posty :) super fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. makijaż na Halloween cudny :))
    zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś specjalnie mnie nie jarają takie posty. ale paznokcie fajne!
    Gratulacje 3 miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny mix :D
    zapraszam do wspólnej obserwacji http://zakazanypamietnikzycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny mix :) masz piekne paznkocie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny mix! A jakie piękne pazurki <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Copyright © 2017 Divafashioon