lutego 17, 2015

I ♥ PASTEL !


Jak ja kocham pastele ♥!
Niezależnie od tego, czy mamy wiosnę, czy zimę, w mojej szafie definitywnie od lat królują pastelowe barwy.
To w nich czuję się sobą - a to najważniejsze♥!
Tym razem mam dla Was zimowy zestaw utrzymany właśnie w pastelowej tonacji. Jest to ciekawa odmiana od wszechobecnej szarości i czerni na ulicach.
A Wy nosicie pastele zimą?

Mam nadzieję, że Wam się podoba ♥


Kurtka - ORSAY
Bluza - H&M (dział dziecięcy)
Spodnie - CUBUS (sh)
Rękawiczki - H&M
Buty - sklep prywatny

9 komentarzy:

  1. Świetna kurtka i timberki :)
    Mam prośbę. Kliknęłabyś może w link do CHOIES w TYM poście? Pozdrawiam serdecznie, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te rękawiczki :D Do nich mam jeszcze komin ;D Bardzo fajny ootd :):*

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorystyka jest po prostu przepiękna;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że Ci się podoba :)
      Także pozdrawiam!

      Usuń
  4. Dzięki! Piękna i do tego cieplutka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w jakim dokładnie sklepie kupiłaś buty !? ooooo są mega

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Copyright © 2017 Divafashioon