rozwijane menu

środa, 29 lipca 2015

CASUAL SET !


Witajcie!
Na wstępie jeszcze raz wszystkim dziękuję za gratulacje, związane z obroną i publikacją w JOY♥.
Jeszcze raz DZIĘKUJĘ każdemu z Was :)
Dzisiaj przygotowałam dla Was codzienny look. W ostatnich dniach w Krakowie było dość chłodno (jak na lato), więc zdecydowałam się na połączenie trzech kolorów - bieli, czerni i szarości. Klasyczne połączenie skórzanej ramoneski i spodni
( w wersji letniej - białych rurek), oraz trzy bazowe kolory, to doskonałe rozwiązanie, gdy nie mamy pomysłu, co na siebie włożyć.
Mam nadzieję, że Wam się podoba ♥!


Ramoneska - C&A
T-shirt - TERRANOVA
Spodnie - SHEINSIDE
Torba - FLORA&CO
Trampki - CONVERSE


  1. Mój ulubiony typ outfitów, super wyglądasz :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ramoneska jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się i do tego, bardzo wygodna! :)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ramoneska! Dawno ja kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją w C&A około 1,5 miesiąca temu. Jest z nowej kolekcji, więc powinna jeszcze być dostępna :)

      Usuń
  6. Sama chętnie bym się tak ubrała ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)