grudnia 23, 2015

CHRISTMAS TIME♥!


Święta, święta - kto z Was je uwielbia? Zapewne każdy♥
Miasta, witryny sklepów pięknie udekorowane, smaczne kiermasze bożonarodzeniowe - jak tego nie lubić?
Pomimo, że święta spędzam w rodzinnym mieście, moje mieszkanko w Krakowie już poczuło świąteczny klimat.
Choinka, świece, pierniczki i paznokcie - tak na prawdę niewiele trzeba, by tanio i ładnie udekorować mieszkanie, a także nas samych.
Świąteczne dekoracje głównie zakupiłam w dwóch sklepach: PEPCO oraz IKEA, zaś na paznokciach postawiłam na dwa świąteczne kolory - czerwień i biel.
W dzisiejszym poście pokażę Wam efekt moich świątecznych przygotowań - mam nadzieję, że Wam się spodoba!

A Wy jak dekorujecie mieszkanka na ten świąteczny czas? ♥



16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja również! Dodatki do domu są świetne z Pepco :)

      Usuń
  2. u mnie choinka to główna dekoracja ;)
    Kochana Wszystkiego Dobrego na Święta i po Świętach ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam choinkę, przystrojony taras, odrobinkę ozdób w domu, ale przede wszystkim wysprzątany każdy kont i dużo świątecznego jedzenia :D W Krakowie wynajmujesz pokój czy całe mieszkanie? Wesołych Świąt :)
    Wierna Fanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wynajmuję całe mieszkanie :) U mnie też było wielkie sprzątanie i gotowanie :)

      Usuń
  4. Ale masz śliczne udekorowane mieszkanko! Tak z gustem i w świetnym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej jaki śliczny reniferek! Taki minimalistyczny :) tez kupiony w pepco?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne paznokcie! Sama je robiłaś? To hybrydy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Święta, święta i po świętach ;) Śliczne ozdoby, szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, wszystko co dobre szybko się kończy :) Dzięki!

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Copyright © 2017 Divafashioon