czerwca 12, 2016

Hity z ALIEXPRESS, które polecam ♥


Hej kochani!
Dziś mam dla Was post, na który większość z Was od dawna czekała. Na pewno znacie aliexpress, a jeśli nie, to szybko nadróbcie zaległości!♥
Aliexpress to tzw. chińskie allegro. W Polsce zdobywa coraz większą popularność. Główną przyczyną jest niska cena oraz spory asortyment.
Dodatkowo od niedawna portal umożliwił płatność przez paypal (dla nieposiadających kart kredytowych), a także polską wersję językową.
Jednak główną wadą jest długi czas oczekiwania (około miesiąca) oraz fakt, że często przedmioty przedstawiane na aukcjach, całkiem inaczej wyglądają w rzeczywistości.
Moja mała rada - jeśli chodzi o czas oczekiwania, to kupujcie z wyprzedzeniem. Zaś w przypadku niezadowolenia z otrzymanego produkty, warto zaglądać w tzw. feedbacki - często użytkownicy wrzucają tam realne zdjęcia otrzymanych produktów. Warto również zapisać się do grup alieexpress na facebooku.
A w przypadku ciuchów, butów - podstawowa zasada: WYMIARY! Spiszcie sobie własne wymiary (+/- 2cm) i na tej podstawie wybierajcie rozmiar.

W dzisiejszym poście pokażę Wam swoje perełki z alieexpress♥ . Głównie stawiam na dodatki - zresztą sami zobaczcie ♥
Na wszystkie zakupy na alie (a uwierzcie robię ich sporo!) tylko raz nie byłam zadowolona. Kupiłam w ciemno bluzkę, która rozmiarówką okazała się dobra na 7-letnie dziecko :)


#1 Pędzle do makijażu♥. Całość kosztowała mnie około 35zł, ponieważ sama stworzyłam sobie ten zestaw :) Wybrałam kilka aukcji z różnymi pędzlami.

#2 Breloczki futrzane, tzw. futrzaki♥ - gorący hit. W Polsce widziałam je nawet po 35zł! A ja za jedną sztukę zapłaciłam około 6zł :)

#3 Okulary - kolejny gorący hit♥. Nie dajcie się oszukać tzw. buticzankom, które sprzedają je po ponad 100zł! Dałam za nie 30zł, przyszły elegancko zapakowane :)

#4 Case na telefon - ceny wahają się od 3 do 9zł.

#5 Biżuteria - identyczne jak w znanych sieciówkach. Jeden minus? Po pewnym czasie i użytkowaniu - czernieją. Ale za taką cene, to chyba warto - prawda? :)

#6 Kolejne akcesoria do makijażu♥, czyli jajeczka beautyblender. Nie mam porównania do oryginału ale z tych jestem bardzo zadowolona :)

#7 Sukienka maxi♥ z metką sheinside, która idealnie wpisała się w grecki klimat zeszłorocznych wakacji. Więcej zdjęć sukienki znajdziecie tutaj


A wy znacie, kupujecie na alieexpress? Pochwalcie się ♥!

20 komentarzy:

  1. Znam i kupuje;) od momentu jak przez przypadek tam trafiłam rzadko kupuje na allegro

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczy na Twoich zdjęciach zachęcające :) Zwłaszcza zegarki mi się spodobały. Osobiście nie korzystałam z tego portalu, bo w ogóle nie lubię zakupów przez Internet, ale trochę mnie zaciekawiłaś, więc zerknę w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz - a ja uwielbiam zakupy przez internet! Już nie pamiętam kiedy coś kupiłam w normalnym sklepie - nie licząc spożywki oczywiście :)

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Case'y na telefon są urocze ( i baardzo tanie!), a własnie szukam bo będe zmieniać telefon:) Tylko kurcze..aż miesiąc czekać..:(

    http://www.justcleo.pl/2016/06/casual-outfit-long-cardigan-denim-dress.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zamów wcześniej! Takie case'y w sklepach kosztuję po 35 zł więc chyba warto poczekać :) bo w tej cenie masz nawet 6 sztuk :)

      Usuń
  5. Cudowne case'y i naprawdę ciekawe okulary, marzą mi się takie, być może będę posiadaczką podobnych ;) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okulary są świetne! I na prawdę robią wrażenie :) a case'y to najlepszy zakup ever! :)

      Usuń
  6. Rzeczy wydają się całkiem, całkiem :) Muszę zajrzeć na tą stronę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W jakiej cenie kupiłaś jajeczka bb? Opłaca się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze płaciłam około 3zł za jedną sztukę. Używam ich do codziennego makijażu i jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  8. Szczerze mówiąc jeszcze nic nie zamawiałam na ali,ale już od dłuższego czasu zastanawiam się nad złożeniem zamówienia. :)

    PS. Świetny prowadzisz bloga,miło się czyta w dodatku wszystko ma ręce i nogi. :*

    http://stylistfashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Robiłam kilka razy zakupy na ali. Zawsze byłam zadowolona :)
    W wolnej chwili zapraszam na mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. fanka;kiedy bedzie nastepny Twój post?inspirujesz mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie dzięki Tobie oficjalnie przed chwilą założyłam swoje konto na ali! Dzięki :D Już nie mogę się doczekać aż porobię zamówienia! Na pewno na blogu pochwale się swoimi zdobyczami :D
    zapraszam: igway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, ja też jestem już można powiedzieć uzależniona od Ali i zakupów, najlepsze jest czekanie ;) Hihi. Jeżeli ktoś szuka poradnika polecam ten:

    http://hityzaliexpress.pl/jak-kupowac-na-aliexpress

    OdpowiedzUsuń
  13. wianki są super,sama jestem zakupoholiczką na ali :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Copyright © 2017 Divafashioon