grudnia 01, 2016

DEAR SANTA CLAUS, CZYLI ŚWIĄTECZNA WISH LISTA ♥


Witajcie w grudniu♥!
Jest to jeden z moich ulubionych miesięcy. Grudzień to czas przemyśleń oraz świąt - czyli najprzyjemniejszy czas w roku♥!
Czy jest coś przyjemniejszego, niż czas spędzony w rodzinnym gronie, kiedy można odpocząć od codziennej bieganiny? Myślę, że nie.
Z racji zbliżających mikołajek, przygotowałam dla Was małą ściągawkę z mojej światęcznej wish listy. Myślę, że są to na tyle uniwersalne rzeczy, że spokojnie mogą posłużyć Wam, jako inspiracja prezentów dla najbliższych ♥


1. KSIĄŻKI ♥ - ostatnio bardzo się zaniedbałam pod kątem czytania. Zapomniałam, że to jedna z moich ulubionych form spędzania wolnego czasu! Na mojej książkowej liście znalazły się same książkowe hity, m.in : Beduinki na Instagramie, RLM tajniki makijażu oraz Pitbull: Niebezpieczne kobiety.

2. MAKEUPREVOLUTION, PALETA CIENI BIAŁA CZEKOLADA ♥ - bardzo lubię kosmetyki od firmy MUR. Biała czekolada to paleta klasycznych kolorów - przewaga brązów, nudziaków, czyli cieni idealnych do codziennego makijażu.

3. BIAŁY LAPTOP ♥ - od 2 lat nie posiadam własnego laptopa. Wszystkie rzeczy komputerowe załatwiam, dzięki laptopowi mojego narzeczonego, jednak wiecie jak to jest - własne, to własne :) Marzy mi się biały laptop, jednak jest to spory wydatek, więc na razie odsuwam go na bok.

4. IKEA, TOALETKA MALM ♥ - to jeden z mebli, o którym marzyłam od dawna. Taki własny kobiecy kącik, idealny zarówno do pracy przy komputerze, jak i makijażu.

5. IKEA, POŚCIEL W SZARO-BIAŁĄ KRATĘ ♥ - od kiedy zobaczyłam tę pościel w IKEA, to wiedziałam, że będzie moja! Miłość od pierwszego wejrzenia.

6. ZŁOTA CELEBRYTKA ♥ - mam w swojej kolekcji wiele pozłacanych celebrytek. Jednak z czasem one czernieją, co dość mnie irytuje. Dlatego z chęcią przygarnęłabym złotą celebtrykę, najchętniej z motywem serca, koniczyny, bądź jelonka

A co Wy chcecie dostać w tym roku od Mikołaja? Byliście grzeczni? :)

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajny kolaz - w jakim programie je robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Przygotowuję go w programie online picmonkey :)

      Usuń
  2. Mi też marzy się toaletka, ale niestety mam takie rozmieszczenie w pokoju, że na chwilę obecną nie za bardzo miałabym ją gdzie postawić :( Ja nie mam w tym roku chyba żadnych życzeń, nawet się jakoś specjalnie nie zastanawiałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana głowa do góry! Wciąż czuję, że coś nie tak u Ciebie :(
      ja o tej toaletce marzę już kilka lat :D

      Usuń
  3. fajny wpis u mnie pojawil sie podobny<3 buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez mam książki na swojej liście :) widziałaś film pitbulla? Ponoć fajny, ciekawe czy nawiązuje do książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak widziałam, byliśmy na nim 2 tygodnie temu:) jest genialny! ale czy nawiązuje do książki, tego nie wiem

      Usuń
  5. Fajny post. Ja w tym roku radzej nie obchodze Mikołajek - oszczędności

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że mamy podobną listę książek do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bardzo mi miło :) w końcu wracam do regularnego czytania książek :)

      Usuń
  7. też nie mam swojego laptoka, na razie od kilku miesięcy, ale na szczęście mamy stacjonarny w mieszkaniu, więc przynajmniej nie jestem jakoś strasznie poszkodowana, bo jednak mój chłopak cały czas na swoim pracuje i nie bardzo ma się jak dzielić. ;)
    książki fajne, RLM już mam, ale też kilka ciekawych pozycji u mnie się znajduje. ;) paletka z MUR fajna, też mi się podoba, chociaż na razie mam inną. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój narzeczony dzielnie się ze mną dzieli swoim laptopem, ale wiadomo - co swoje to swoje :D zwłaszcza, że ostatnio coraz więcej pracuje na laptopie, przy przygotowywaniu postów :)

      Usuń
  8. Drogi Mikołaju, przynieś mi piękny komplet bielizny :) Najlepiej coś z tej listy Świąteczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mój maluszek w tym roku otrzymał coś takiego - Suchy basen Polecam, świetna zabawa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Copyright © 2017 Divafashioon