lutego 15, 2017

WIELKI COME BACK! || DLACZEGO MNIE NIE BYŁO? || PLANY NA 2017


Dzień dobry kochani!
Witam Was w 2017 roku! Ponad dwa miesiące mnie tu nie było, ale już Wam się tłumaczę dlaczego.
Po pierwsze - remont naszego mieszkania, oficjalnie się zakończył! Nawet nie wiecie, jak mnie to cieszy. Na instagramie już pochwaliłam się pierwszymi zdjęciami z mieszkanka :)
Niestety ale remont znacznie się przedłużył, niż zakładaliśmy, stąd niestety moja rzadka aktywność na blogu. Wśród gruzów i kurzu, uwierzcie mi to nie łatwe!
Po drugie - miałam ostatnio lekkie zawirowania w życiu zawodowym, ale na razie nie chce nic więcej Wam mówić. Na pewno w swoim czasie dowiecie się co i jak :)

Dziś mam dla Was post, stricte rozpoczynający 2017 rok, a mianowicie moje postanowienia. Wiem, że mamy już luty, ale to wszystko było zamierzone. Należę do osób, które do postanowień, wyznaczania celów podchodzą dość poważnie, dlatego zawsze zostawiam je na koniec stycznia, gdy sylwestrowo/noworoczne emocje już opadną.
Swoje cele na nowy rok, zawsze spisuję w kalendarzu, bądź notesie. Dlaczego? Ponieważ wierzę, że dzięki temu bardziej działam, by je spełnić. Poza tym fajnie jest odhaczać każdy spełniony cel - motywacja w 100%!

A oto moja lista POSTANOWIEŃ 2017 :

1. Nauczyć się czegoś nowego - jestem osobą bardzo ambitną i stawiam przede wszystkim na rozwój. Chciałabym nauczyć się czegoś nowego, zwłaszcza w dziedzinach moich zainteresowań - może jakiś kurs, który polepszy moje blogowanie? Albo nowy język?
Dodatkowo chciałabym opanować sztukę przyklejania sztucznych rzęs - dla mnie sztuka dotąd nieopanowana, a na większe wyjścia bardzo potrzebna ♥
2. Dokończyć urządzanie mieszkania - to etap na który czekałam od samego początku ♥! Zakupy do domu dają mi większą radość, niż nowa sukienka, czy buty! Na komputerze mam szereg inspiracji - tylko najgorsza rzecz- na co się zdecydować?!
3. Rozpocząć ślubne przygotowania - biorę ślub w 2018 roku, więc od połowy tego roku zamierzam zacząć poważne przygotowania. Sukienka, obrączki, dekoracje itd. Czy są tu Panny Młode 2018 ♥?
4. Mniej się denerwować/ przejmować wieloma rzeczami - niestety ale to jedna z moich wad. Od zawsze przejmowałam się wieloma sprawami, opinią innych ludzi - często niepotrzebnie. W tym roku zamierzam nad tym popracować. Jestem, jaka jestem - nie każdemu muszę się podobać, nie każdy musi mnie lubić. Tyle w temacie ♥
5. Cieszyć się życiem i doceniać każdy dzień - często mam tzw. smuteczki. Pewnie niejedna z Was, wie o czym mówię. Dlatego w tym roku - koniec z tym! Mam zamiar cieszyć się życiem i doceniać to, co mam. Mam cudownego narzeczonego ♥ - wkrótce męża, kochającą rodzinę i malutką, ale bardzo fajniutką grupę znajomych. W tym roku nie będzie smuteczków :)
6. Pisać, pisać i pisać - wiem, że w 2016 roku miałam dłuższe i krótsze przerwy w blogowaniu. Ale w tym roku postaram się regularnie do Was pisać oraz udzielać się na instagramie - ba! nawet od niedawna zaczęłam używać Instastory haha - brawo ja!
Dzięki blogowaniu poznałam wielu wspaniałych ludzi, m.in. Was, drodzy czytelnicy ♥, którzy mam nadzieję - mimo tych wzlotów i upadków - pozostali ze mną.

A jakie są Wasze postanowienia noworoczne?
Buziaki ♥!

14 komentarzy:

  1. Punkt 4 i 5 z twojej listy mam też u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za wszystkie postanowienia!
    Ja też mam kilka postanowień większych i mniejszych, ale nie nastawiam się zbytnio na ich wykonanie. Same wiemy jak to bywa z tymi postanowieniami i co będzie to będzie :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może warto tym razem się postarać? Nie zrażaj się od początku ;)

      Usuń
  3. W tym roku zaczęłam ćwiczyć i mam nadzieję, że dotrę do upragnionego efektu. I w tym półroczu chcę lepiej się uczyć :) Zapraszam do mnie http://xnebeska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się zabieram za ćwiczenia! Obyśmy dały radę :)

      Usuń
  4. Powodzenia i wytrwałości we wszystkich postanowieniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ze wrocilas! Trzymam kciuki za postanowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w realizacji Twoich postanowień :) A moje postanowienie jest takie - porządnie zadbać o siebie :) I fizycznie i psychicznie. I jeśli coś robić,to tak na 100%.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne masz postanowienie - trzymam za Ciebie kciuki! Daj znać jak Ci idzie :)

      Usuń
  7. Powodzenia w postanowieniach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Copyright © 2017 Divafashioon