marca 31, 2017

#OOTD NA POŻEGNANIE ZIMY || WITAJ WIOSNO!


Jeszcze parę dni temu wszyscy narzekali na pogodę. Było szaro, buro i ponuro. Dodatkowo wahania temperatury doprowadzały nas do szału! Całe szczęście, że teraz, gdy publikuję ten post, za oknem świeci słońce, co zwiastuje rozpoczęcie wiosennego sezonu na blogu
Jednak zanim na dobre przywitam się z wiosenną garderobą, mam dla Was stylizację, która w ostatnich dniach była moją ulubioną. Zestaw idealnie sprawdził się na ostatnie podrygi zimy.
Całość składa się z tzw. ubioru warstwowego . Ma on wiele zalet - m.in w ciekawy sposób można połączyć wiele różnych elementów garderoby oraz idealnie sprawdza się przy zmiennej pogodzie. Jedną z głównych wad jest optyczne dodanie kilogramów.
Aby tego uniknąć pamiętajmy, że jeśli decydujemy się na warstwy w górnej części ciała, to dolna część garderoby powinna być dopasowana. I odwrotnie ;)

Dajcie znać, czy mój zestaw Wam się spodobał? Lubicie ubieranie na tzw. cebulkę?

Buziaki ♥


KURTKA - C&A
KAMIZELKA FUTRZANA - C&A
SPODNIE - NEW YORKER
KALOSZE - ALLEGRO
CHUSTA - NO NAME
TOREBKA - SINSAY


17 komentarzy:

  1. Ślicznie! Bardzo dobry look! A ubrania świetnie komponują się z Twoimi włosami :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. już dawno mnie tu nie było:) fantastycznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ponownie:) mam nadzieję, że będziesz znów częstym gościem :)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia, świetna stylizacja :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw! Ja też noszę futrzaną kamizelkę do skórzanej ramoneski:D Pozdrawiam
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja ;) Pozdrawiam http://malaa2001.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja do moich ulubionych kaloszy! Mam podobne i bardzo je lubię, ale mam zawsze ogromne problemy ze ściąganiem więc unikam sytuacji, gdy musiałabym je zdjąć w mało komfortowych warunkach, bo to kilkuminutowa męka. Czy te Twoje też tak ciężko schodzą?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Copyright © 2017 Divafashioon