października 12, 2017

#BIRTHDAYGIRL ♥ || 4 FAKTY O MNIE ♥



DZIŚ SĄ MOJE URODZINY!

Nawet nie wiecie jak ja lubię mieć urodziny ^^ To taki wyjątkowy dzień, który sam w sobie jest mega fajny.
Z racji, że dziś kończę 24 lata - przyznać się, kto myślał, że mam więcej lat?! - przygotowałam dla Was post, dzięki któremu poznacie mnie trochę lepiej. Pomyśleć, że ostatni taki wpis, pojawił się 4 lata temu! Powiem szczerze, że czytając go stwierdziłam, że wiele rzeczy się u mnie zmieniło. 
Nie przedłużając - świętujcie dziś ze mną i bawcie się dobrze ^^



1. Lubię otaczać się ładnymi rzeczami.
Jestem typem wzrokowca, często zwracam uwagę na szczegóły, kolory, czy kształty. Lubię, gdy rzeczy wokół mnie dobrze razem współgrają, a przy tym ładnie wyglądają. 



2. Mam 30 lat?!
Serio nie śmiejcie się - mentalnie zdecydowanie czuje się starsza, niż na 24 lata. Pewnie dlatego, że mój narzeczony jest starszy, większość moich znajomych jest również ode mnie starszych. Myślę, że moje odczucia bycia starszą są spowodowane tym, że zawsze byłam poważniejsza i bardziej odpowiedzialna, niż rówieśnicy. Ale czy to źle?



3. Marzę o psie.
Pewnie nie wiecie, ale nigdy nie miałam psa, a zawsze o tym marzyłam. Jeśli miałabym na to warunki, to najchętniej przygarnęłabym minimum dwa psiaki ^^ Rasy które najbardziej uwielbiam to golden retriever, husky, szpic miniaturowy oraz maltańczyk. Jak widzicie dwa duże i dwa małe - idealne stadko :) Raczej skłaniam się ku maltańczykowi, ze względu na jego charakter oraz wielkość - gdybym miała dom, brałabym wszystkie cztery ^^



4. Planowanie & Organizacja
Będę nieskromna, ale szczera - jestem bardzo dobrze zorganizowaną osobą. Planowanie to moje drugie imię ;) Pewnie dlatego zbieram wszystkie piękne notesy, kalendarze - w końcu przy planowaniu swojego czasu, notatki to konieczność ^^




I to tyle! Dajcie, znać czy wiedzieliście o tych faktach o mojej osobie? A może mamy coś wspólnego?

Buziaki 

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co ci powiem Kochana... Prawie jak byś pisała o mnie ... każdy wie ze kocham psy od dziecka. Od jakiegoś czasu mam maltanczyka, Lili ma już 8 miesięcy kocham ją nad życie to mój mały skarbek. Tez myślałam że nie mam warunków bo mieszkam za granicą i do tego mam malutka kawalerkę... mój narzeczony nie chciał mieć psa może dlatego że u niego w domu nigdy go nie było ale powiem ci szczerze ze każdy się do niego przekonał mój Dawid jest w nią zapatrzony jak w obrazek . A jego rodzina ja uwielbia nawet śpi z przyszłym teściem w łóżku . Tak że kochana nie zastanawiaj się. Mówią ze pies to najlepszy przyjaciel człowieka i tutaj się z tym zgodzę w stu procentach

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam 25 lat i również czuję się mentalnie starsza tzn nie chodzi że jestem jakaś zdziadziała ale po prostu mam już męża i wspólnie planujemy rodzinę :) podchodzę bardzo poważnie do życia :)

    _____________
    Sprawdź moją nową stronę ♥ daria-porcelain.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Copyright © 2017 Divafashioon