października 23, 2017

FUTRZAKOWE LOVE ♥


Hejka dziewczyny!

Futrzane kamizelki, ponownie wkroczyły na salony. Jak co roku sieciówki oferują nam kamizelki futrzane, a także odzież wierzchnią z dodatkiem futerka. Powiem szczerze, że od wielu lat nie wyobrażam sobie swojej jesiennej garderoby bez futrzanej kamizelki.
W tym roku szalenie modne są kolorowe futrzaki - pudrowy róż, szary, czerwony, khaki - do koloru do wyboru.
Mój wybór padł na dłuższą kamizelkę futrzaną w dość nietypowym szaro-fioletowym kolorze. Połączyłam ją z czernią, którą tak często nosimy jesienią. Nowością w mojej szafie są buty - bardzo przykuwają uwagę, z racji ozdobnym ćwieków oraz kokardek.

Jak Wam się podoba dzisiejsza stylizacja? 
Buziaki 







* Na ustach mam nowość od Golden Rose - matowa pomadka w płynie odcień 23. Śmiesznie się złożyło, ponieważ kolor pomadki jest bardzo zbliżony do koloru kamizelki ^^





futrzana kamizelka - no name
spodnie - new yorker
torebka - pepco
buty - royal_fashion (allegro)




7 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam szary kolor, więc dla mnie bomba! <3

    Monika z allmypassions.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz obłędnie! W ogóle cały Twój blog mi się podoba :) jest czytelny i przejrzysty, a przy tym ładny pod względem estetycznym! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie

    https://hyggefotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba się mi ta kamizelka

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne futerko, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i elegancko jak prawdziwa Dama!!! Prawdziwe futro!! Brawo!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Copyright © 2017 Divafashioon